Vakantiepark op sterrenniveau

Ruime kampeerplaatsen, diverse mooie verhuuraccommodaties, prachtige eetgelegenheden en een breed scala aan sportieve mogelijkheden: De Twee Bruggen is een aantrekkelijke plek voor jong en oud. Grote trots is het onlangs vernieuwde sport-, wellness- en zwempark waar ook dagjesmensen graag gebruik van maken. “Dan was het 50 jaar geleden echt nog heel anders’, blikt Hendrik-Jan Mensink, de huidige eigenaar van het familiebedrijf, terug. “Ooit begon het allemaal met Bar De Schoppe. In 1968 was dit al de perfecte plek voor een kopje met iets lekkers en een hapje en drankje bij het haardvuur. Vanuit de bar keek je uit op de twee bruggen over de beek de Slinge. Toen mijn vader met de camping startte, was de keuze voor de naam snel gemaakt.”

Investeren, de basis voor succes

Inmiddels is het vakantiepark 35 hectare groot en goed voor zo’n 150.000 overnachtingen op jaarbasis. “Naast de parkgasten ontvangen we jaarlijks ook nog ongeveer 60.000 zwemmers uit de omgeving. Het vernieuwde zwempark en de uitstraling die dit heeft past bij wat we willen! We zijn daar ontzettend blij mee.” Niet gek dat het zwembad meteen populair is, want het is er heerlijk baantjes zwemmen in zowel het overdekte binnenbad als het verwarmde buitenzwembad. Speciaal voor de allerkleinsten is er een apart peuterbad en de wellness-sfeer wordt vergroot door de fitness, whirlpool en de privésauna welke in 2019 volledig wordt gerenoveerd!

Slimme ticketing in topzwembad

Om de toegangs- en publieksstromen bij het vernieuwde zwembad zo soepel mogelijk te laten verlopen, koos De Twee Bruggen hier voor booq Ticketing, inclusief tourniquetsturing en reserveringssysteemkoppeling. Bij het inchecken van de gast kunnen dan bijvoorbeeld direct de persoonlijke passen voor het zwembad worden geprint. “Het is echt eenvoudig abonnementen beheren en maatwerktoegangspassen printen. Én het systeem verenigt handig online of offline ticketing, zodat we onze gasten vanaf volgend jaar ook online service van het hoogste niveau kunnen bieden.”

Één servicepartij

Die service, dat is ook wat De Twee Bruggen aantrok in booq van Eijsink. “Onze gasten kunnen op diverse locaties wat lekkers halen. Van vers afgebakken broodjes bij de parksupermarkt en een snelle hap bij de foodcorner tot een uitgebreid diner in restaurant De Schoppe. Voor ons is het een pré als we niet met veel verschillende softwarepakketten hoeven werken. We kozen daarom ongeveer 7 jaar geleden voor Eijsink, één servicepartij met een breed aanbod. Van vaste kassa’s tot handhelds en van een personeelsplanner tot een compleet ticketingsysteem, voor ons ideaal.”